Jelenleg üres a kosarad.
Az egyoldalas marketingterv
Allan Dib Az egyoldalas marketingterv című könyve egy praktikus útmutató a vállalkozók és kisvállalkozások számára, amely bemutatja, hogyan kell profint potenciális ügyfelet szeretni, majd azokat megtartani. A szerző gyakorlati példákkal és közérthető nyelvezettel segít a vállalkozóknak abban, hogy gyorsan és hatékonyan alkalmazható marketingtervet készítsenek, amely növeli bevételüket és versenyelőnyt biztosít számukra.
Leírás
Allan Dib Az egyoldalas marketingterv című könyve egy praktikus útmutató a vállalkozók és kisvállalkozások számára, amely bemutatja, hogyan kell profint potenciális ügyfelet szeretni, majd azokat megtartani. A szerző gyakorlati példákkal és közérthető nyelvezettel segít a vállalkozóknak abban, hogy gyorsan és hatékonyan alkalmazható marketingtervet készítsenek, amely növeli bevételüket és versenyelőnyt biztosít számukra.
További információk
| Szerző | Allan Dib |
|---|---|
| Formátum | puhatáblás, ragasztókötött |
| Kiadás éve | 2025 |
| Oldalak száma | 228 |
| ISBN | 978-615-82632-0-7 |


Értékelések
Még nincsenek értékelések.